Sunday, January 24, 2010

Colours again..

Alahai..nampaknya kisah warna baju yg dicita2kan blum smpi kepenghujung.. jd, sempena cuti ujung minggu yg indah ini, enchek arie tlh memberikan arahan utk saya kuar berjalan2 disekitar kwsn kejiranan ini.. yg mana trdpt byk shopping mall yg memikat hati...yeehaa (tp, saya amat MALAS sbnrnya utk kuar brsiaran sorg diri hehe)

Destinasi pertama semestinya MPH Bookstore Subang Parade ( saya adalah tergolong dlm category ulat buku hantu buku yg kronik ) stlh berjaya membuat lintas langsung yg terperinci dsegenap ceruk kedai buku peberet saya ini...barulah menuju ke kedai yg ada sangkut paut dlm misi mencari kain baju utk our big day nnti, iaitu Nagoya - Carrefour Subang ( sedikit fakta buat yg tdk familiar dgn kwsn kejiranan ini, dua tmpt yg dsbutkan adalah bersebelahan...jd amat sesuwai utk eksesais ya...marilah ber-tingkap window shopping smbil brsenaman! )

Baju tema ahli keluarga selalunya memainkan peranan yg agak pnting jgak la bg sesetengah b2b kan? saya pun teringin jgak utk melihat seluruh ahli keluarga kami berpakaian boria sedondon...wah! tentu gambar2 kawen nti akan kelihatan WOW kan heheh (angan2) lalu saya pun mendail la no. hp my beloved mom ;

self : (kring2) Assalamualaikum mak! Bgs tk kalo kita ada baju tema nnti? mak suka kaler apa?
mom: W'kumsalam...emmm oke jgak...apa2 kaler yg kamu suka laa...mak ikut saja...
self: wokey! then org beli kain secukupnya utk seisi family ya...nnti mak suh laa suma org antar pi tailorsendiri.
mom: okey!

Lalu aturcara bermain mencari harta karun warna kain yg memikat mata & hati dmulakan. Oh, saya suka kaler combination yg sebegini :




OR




sila fokus kpd latar pic ya, bkn adegan panas kt dpn heheh








ataupun yg ini?



All photos credit to Project Wedding


Oke...cukup...cukup... sgt obvious bhw penulis enchek blog ini adalah seorg pompuan yg masih tdk dpt menetapkan pilihan warna warni dunia perkahwinannya nnti..sbb dlm hati dia kesemua warna di atas adalah amat gojes hehehe

Abis, kisah yg kt kedai kain td tu lum smpi ke akhir siaran kan? Bertenang... dan sila lah tunggu episod seterusnya muahahaha!

No comments: