Thursday, January 21, 2010

Colours?

Dear Diary.. (*Eh? betulka nama encik diary ni?)

Mohon ampun dan mahap bebanyak laa enchek blog kesayangan saya.... sesungguhnya saya ini agak rabun dlm bidang IT jadi tk dapatla saya menghias enchek blog dgn jayanya... apapun... saya akan berusaha utk selalu mengisi kamu dgn info2 yg berguna (eheheh tp selalunya mestila info yg agak merepek)

Apapun...marila sama2 kita berkongsi kemusykilan saya yg terbaru : Warna Tema



Patutkah memilih yg ini?

 

Atau yg ini??

Emmm...apa? Dua2 pun xmenarik?? Alahai...saya tlh menjangkakan ini... jd dgn itu... saya mohon jasa baik kengkawan yg ada membaca tulisan saya (huhu sekiranya ada)  utk memberi cadangan yg plg bernas hahaha

Who knows peeps...maybe ur idea will be my perfect wdg theme... I'm waiting!


2 comments:

Ms. Atie said...

hi mima...the first one looks sweet..and elegant! by the way, u sabahan kan? mee too... :) sy kerja kt serdang...just want to ask if you know any website vendors from sabah... i hardly bumped to sabahan vendors oo... mostly peninsula, and that only works for lelaki side. huhu

ariemima said...

moment.to.cherish : muahahaha obviously i'm Sabahan :) ttg vendors tu... susah ckitla huhu mostly mmg peninsula.. however I'm working on finding a lot more useful info 4 us... so y not let's keep help each other? hahaha o ya nice 2 c u drop by my page..