Wednesday, January 27, 2010

Obligations comes real.. fuh!


Enchek blog tersayang ... I'm a bit worried here & there....


Ada sgt byk perkara dlm otak ni skrg...been thinking dat our Big day gonna be in no time soon (--_--) Enchek marilah berdoa bersama saya tiap hari supaya Allah SWT memudahkan urusan kita & memberkati tiap butir perancangan kita. Saya tahu kita mungkin tidak akan dpt mengadakan majlis yg se-grand saudari2 chantek manis yg blog mereka saya baca almost everyday...dan kerna itulah jua saya pun mengigihkan diri utk membuat few things secara DIY (plan semua ada dlm kepala saja, sbb agak kurang bijak utk menyalurkan idea into writing, maybe bcoz I realize dat my writing is not sumting dat I can be proud of..ahaks )....tp saya amat bersyukur enchek..kerna ini memberi saya lebih peluang utk appreciate & cherish our every moment from past, present & hopefully in future.. InsyaALLAH..

A lot of entri is still waiting 4 their turn to be publish...ahahaha pity them... *sigh

No comments: