Sunday, January 24, 2010

Kursus kawen..yeay!

Dear diary (dear enchek blog sebenarnya...),



Saya tlh kembali lg utk mengisikan enchek blog dgn sedikit informasi terkini..wahahaha jgn mudah terpedaya enchek blog... sebenarnya bkn terkini sgt pun muahaha....last week xdpt mau bertemujanji dgn enchek blog selama lebih dr 5 hari...huwaaa bkn...bkn sbb xmengambil peduli enchek blog ya...tp xda line maxis laa di kg saya itu huhu sgt sedey suda.

Ahah! jgn membuat spekulasi bhw kg saya trletak nun jauh di dlm utan belantara... jauh dr tempat kewujudan manusia & makhluk2 normal yg sewaktu dgnnya... (tp mmg dlm hutan la )  oh..merepek hapa ini... dh cukupla bgtau last week blk kg bercuti riang ria stlh berjaya membeli tiket murah ihsan Pakcik Tony Asia, tengkiu oke! Lain kali buatla promosi tambang murah lg ya! saya pasti menyumbangkan sedikit keuntungan jualan pakcik! (sejak bila kami ada kena mengena smpi leh panggil pakcik ni? konpius)

Berbalik kpd tajuk asal...ehem2.. ya .. kursus kawen! stlh sedaya upaya meng-request kpd enchek Arie supaya mengambil cuti pd sabtu & ahad... akhirnya enchek Arie tlh berjaya men-availablekan dirinya pd 30 & 31hb Jan ini..yeay!  Maka bermulalah misi utk mendaftarkan diri .. utk itu kami pun plan nak pegi mendaftar sok pagi ( sok? pg ni laa.. skrg ni dh pukul 2.30am!) haish harus pantas nih... sok pg kena pi bersarapan bersama enchek Arie & Puan Jubs dan suami di Old Town Mentari pd pkl 10.00am, jd slps sesi bfast itu bolelah kami menuju ke arah Bangsar kan... dgn syarat RM utk mendaftar itu suda siap sedia berada didlm poket.

Enchek Arie kata..adakah kaunter pendaftaran bukak pd hari Ahad? saya pun dgn penuh konfidennya menjwb " Laa..kan kursus tu 2 hari...sbtu ngan ahad... sah2 ada org kt sana pd hari ahad kan? " ahaha tdk, sekadar menjwb tanpa bukti2 sampingan yg menyokong pernyataan...sgtla enchek arie kurang percaya.. maka saya pun menunjukkan ini utk meraih undi enchek Arie :

Registration counter is open on Sunday - 12 noon to 7pm. Monday, Tuesday, Thursday and Saturday - 10am to 6pm. Wednesday and Friday - 10am to 8pm. Please bring along pen/pencil for a practical exercise on filling the form. Do contact us for more information. Thank You.


Ya, ini dr sumber yg sahih oke! Saya tlh membuat survey kemana nk pergi utk kursus kawen ni.. memula tu ingat bk pegi Putrajaya ...tp enchek Arie tlh membangkang kerana nawaitu saya yg agak menyimpang yakni bkn setakat kursus...pas kursus leh pi jenjalan di Dataran Putrajaya ...or to Alamanda hehehe ( baiklah..saya mengaku niat sedemikian agak salah oke ) then, kwn enchek Arie kata.. y not go to Medan Mara KL? ramai yg dh pegi sana... wah2 tamo...saya sgt tamo... kwsn itu kan bersebelahan ngan tmpt yg agak HOT? hohoho yg saya maksudkan ialah hot utk membeli belah. Cth utama : Sogo.. tkpun Jln TAR..adeh..potensi yg sgt besar utk membuatkan isi wallet ilang dgn tetiba. Lagipun...nk parking mana? mahal woo parking sepanjang hari.. jadi kami pun memilih tempat ini kerana kemudahan2 yg agak menarik.

So peeps, anyone wanna go together? Jom!

No comments: