Wednesday, January 13, 2010

Kacau bilau


Up until today...felt like I wanna write about millions thing happened to me as day goes by... tp semua mcm kacau bilau ja.. undescribeable.. some people said... it's normal to feel like this nearer to any remarkable event / day in ur life...but says who? I don't think it's acceptable. OR... maybe I have to cut down my caffeine intake (huhu thanks to Encik Nescafe teman setiaku!) to reduce stress level hahaha ~ merepek panjang gila kan ~

Last weekend I went to Semua House...and I bought few things yg entah useful or not for my lil project.. these are the items :



Dah boleh agak kan? emmm...ya, buat gubahan hantaran...hahaha konon! Ini sebenarnya misi memuaskan hati sendiri...dan memujuk poket yg tk berapa berisi....survey sana sini for price comparison...rasanya mcm lebih baikla buat sendiri...( macamla reti kan?) apa salahnya mencuba... wish me luck! InsyaAllah kalau menjadi...I'll paste the pic here...

Owh...berbalik pd tajuk kacau bilau di atas...itu sebenarnya represent my heart & feeling rite now. What a mess inside there...hopefully...everything gonna be ok.. doakan semuanya baik-baik saja ya?

No comments: